Виберіть мову
Потрібна наша допомога?
  • Написати тобі?
  • Передзвонити тобі?
  • Наші контакти
Введіть ім'я
Введи E-mail
Напишіть повідомлення
Дякуємо за звернення!
Ми зв'яжемось з тобою на протязі 20 хвилин
Введіть ім'я
Введи номер телефону
Дякуємо за звернення!
Ми зв'яжемось з тобою на протязі 20 хвилин
address
Київ, вул. Пирогова 2

Чому друк на полотні виходить темним?

Чому друк на полотні виходить темною?

Складнощі перенесення зображення на полотно завжди відчутні для поліграфіста. Труднощів, які впливають на друкарський процес, може бути досить багато. Особливо, якщо друк необхідно повторити. Ряд труднощів починається з того, що повторюваність друку зображення впливає на гаму кольорів і відтінків, а так само затемнень одного і того ж макету фотографії або репродукції картини.

Що ж відбувається при друку знімка або картини і чому неймовірно важко домогтися повторюваності оригінальної передачі кольору? Результати друкованого процесу залежать від технологічних можливостей і якості принтера, від набору чорнила або фарб для друку та інших аспектів. Тільки багаторічний досвід фахівця і використання вміння управляти колірним спектром допоможе створити майстру макет, який задовольнить вимоги якості замовника.

Зміни растрової точки в друкованому процесі.

Відомо, що цифровий друк вдає із себе нанесення растрових точок (пікселів або крапель) за допомогою чорнила або фарб на полотно способом тиску друкованого елемента на матеріал. Є поняття розтікання крапель на поверхні, тому растрова точка має здатність збільшуватися в розмірах відносно свого номінального стану. Поліграфісти знайомі з таким явищем і називають його Розтиск, вимірюючи це явище в процентах. Відсоток розтискування растрової точки - це приріст її щільності в співвідношенні з початковим нанесенням її на полотно. Високий відсоток розтискування растрових точок кількісно зменшує білі проміжки між ними на друкованому матеріалі. Що це означає? Надрукована картинка втрачає контрастність і стає темніше. Третя частина чверті щільності растрових точок картинки змащує деталі і відтінки, зливаючись в суцільну тінь. Досвід і знання поліграфіста повинні бути спрямовані на:

  1. прогноз рівня і щільності розтискування з урахуванням особливостей друкарської техніки;
  2. ступеня білизни, щільності і фактури друкованого матеріалу;
  3. властивостей вязкості і розтікання чорнила;
  4. сили тиску друку;
  5. режиму растрирования точок.

Особливо необхідно знати структуру поверхні полотна. У якісних полотен показники розтискування досить низькі, у неякісних - результат розтискування буде видно на власні очі, так як макет картини вийде темним. У фотолабораторії при підготовці файлу до друку на полотні, поліграфіст, встановивши певний рівень розтискування, може візуально вивести на екран комп'ютера зображення, яке отримає при друкованому процесі на виході. Така технологія дозволяє вносити необхідні поправки, домагаючись найкращого результату, навіть на китайських полотнах мінімальної щільності. Програма '' графічний редактор '' є незамінним помічником в наборі графічних даних на додрукарської стадії і допомагає планувати колірний простір і виробничі особливості при нанесенні друку на полотно.

Наверх Вниз
0%