Виберіть мову
Потрібна наша допомога?
  • Написати тобі?
  • Передзвонити тобі?
  • Наші контакти
Введіть ім'я
Введи E-mail
Напишіть повідомлення
Дякуємо за звернення!
Ми зв'яжемось з тобою на протязі 20 хвилин
Введіть ім'я
Введи номер телефону
Дякуємо за звернення!
Ми зв'яжемось з тобою на протязі 20 хвилин
address
Київ, вул. Пирогова 2

Як відрізнити друк на полотні від картини маслом?

Як відрізнити друк на полотні від картини маслом?

Сьогодні технології в фотографічної сфері настільки успішні, що відрізнити рукотворну картину, написану маслом на полотні іноді досить важко від репродукції, надрукованій на принтері кваліфікованим фахівцем. Але навіть при найсучасніших технологіях існують критерії відмінності, з якими сперечатися не доводиться. Почнемо з текстури полотна.

Художнє полотно.

Художники для написання картин олією зазвичай вибирають лляну або конопляну тканину великої або середньої зернистості. По-перше, щоб під фарбою проглядалася текстура матеріалу і по-друге, щоб тканина не провисала під шарами фарби. Майстер самостійно ґрунтує тканину і готує основу під живопис. Грунтовка забезпечує зміцнення полотна і захищає основу від вбирання фарби. Грунтувальних шарів може бути декілька на розсуд майстра. Досить часто художники, купуючи готові прогрунтовану полотна, покривають їх ще кількома шарами ґрунту. Звичайно ж, поверхня стає більш гладкою з лицьового боку, а зі зворотного можна побачити грубувату узелковую структуру льняного або конопляного матеріалу з нерівномірними ущільненнями і зсунутими переплетеннями ниток.

Полотно для друку.

Полотна для друку бувають натуральні бавовняні з переплетенням ниток лляних і конопляних тканин і поліестерові - абсолютно гладкі. Відрізнити від оригінальних їх можна, якщо придивитися уважніше. Наприклад, переплетення ниток у бавовняних полотен абсолютно рівне без вузликів і нерівномірних ущільнень. За поліестерові мова взагалі не йде - вони ідеально гладкі. Тут відмінності в наявності. Виробничі полотна просякнуті ґрунтовкою, так само в кілька шарів і на дотик представляють клейончасту основу.

Нанесення фарби на художнє полотно.

При написанні картини задум і техніку нанесення фарб на полотно знає тільки сам майстер. Якщо придивитися до цієї картині при денному світлі або хорошому освітленні, то стане ясно, як художник накладав, розтушовувала, розмазував мазки по всьому полотну. Десь фарби налагоджувалися один на одного, створюючи необхідний обсяг і протяжність, а десь лягали більш тонким розмитим шаром.

Перенесення зображення репродукції картини на полотно за допомогою цифрового друку.

Технологія друкування картин на полотні радикально відрізняється від оригінальних художніх картин. Зображення перекладається на полотно за допомогою сучасного принтера способом растрової графіки пігментними чорнилами. Щоб стало зрозуміліше, репродукція є сіткою чорнильних точок високої щільності на полотні, передаючи кольору, яскравість і насиченість фарб авторського твору. Друкована копія досить добре продається, але вартість її, звичайно ж, набагато дешевше від оригіналу.

Інтернет фото-студія '' Pixel '' Київ професійно здійснює друк на полотні будь-якої картини знаменитих художників. Завдяки нашому сучасному обладнанню, якісним пігментів і полотнам, отримане зображення стане справжньою окрасою будь-якого інтер'єру, гідно замінивши при цьому авторський твір мистецтва.

Наверх Вниз
0%